Sunday, December 28, 2008

KA I HELVETE ?

Me vrangle julen inn - inn i ditt sinn
En godt begrunna bekymring, me e her t me dør
Ei lange mil av en måne, kaotiske tide som rår
Me vrangle julen inn. heilt inn i ditt sinn

Eg har visst våkna opp.
Spist for møje rare sopp
De klør på kugen eg e jævla ful
Ka i helvete? - de e jo faen jul
Ka i helvete? - de e jo faen jul

Eg finne fram et stearinlys
På tv ser eg på lasse kjus
Stappe det godt inn i rauå mi
For Julen e jo ei fine ronke tid
For Julen e jo ei fine ronke tid

Har aldri mista troen på nissen
Me vrangle julen inn, inn i ditt sinn
D lokte ringt av blaude hund, som deg
Eg huske så godt alt d som va før

Me vrangle julen inn i ditt sinn
En godt begrunna bekymring

Eg har visst våkna opp.
Spist for møje rare sopp
De klør på kugen eg e jævla ful
Ka i helvete? - de e jo faen jul
Ka i helvete? - de e jo faen jul

Eg ser eg ikkje vet, alt som eg tror kan ver rett
Bler feil når tiå går, av seg sjøl
Har aldri mista troen på nissen
Me vrangle julen inn, inn i ditt sinn

Eg finne fram et stearinlys
På tv ser eg på lasse kjus
Stappe det godt inn i rauå mi
For Julen e jo ei fine ronke tid
For Julen e jo ei fine ronke tid

Me vrangle julen inn
Me vrangle julen inn
Me vrangle julen inn
Me vrangle julen inn

Lyrics - Vrangsinn & Eirik Skrangle
For VRANGLE - Holy Fucking ANTIChristmas Volume I 2008


standalone playerQuantcast

No comments:

Post a Comment